Alla inlägg under april 2007

Av Annika - 29 april 2007 21:44

Lillan var inte den enda som blev sjuk denna vecka. Maken har insjuknat igen oxå. Han har gått med bihåleinflammation i 15 veckor. Klarat av 2 penicillinkurer men inget hjälper. Det blir samtal till vårdcentralen imorgon igen. Josefine var vi med på jourcentralen igår. Hon var riktigt röd i halsen och öroninflammation. Så det är väl därför hon är så dålig i magen och har haft feber i en vecka.

Har idag iallafall fått avlastning med alla barnen. Svärföräldrarna är här. Tack för det! Det är lite mycket att ta hand om 3 barn, varav ett sjukt samt sjuk man - och huset *ler*.

Av Annika - 24 april 2007 10:45

Åh, vad jag har varit dålig på att uppdatera ett tag! Men jag tänker på er - eller bloggen. Jag LOVAR att uppdatera så snart jag har lite mer tid och lite bilder att lägga in :-) Hade ju tänkt göra det just nu men så vaknade lillan. Får ta hand om henne istället. Hon är dålig i magen och har feber, stackars liten....

Av Annika - 2 april 2007 21:23

Jag har oxå fått paket idag!!!! Ett jättefint paket från Elisabeth i Sala. Paketet innehöll ett jättefint nystan Mohairgarn i en läcker brun färg. En japansk akupressurpinne (inköpt i New York), ett par jättefina gröna pulsvärmare som Elisabeth har stickat till mig samt fina chokladbitar i en hemgjord ask.
Tack Elisabeth! Jättemysigt paket!
Bild kommer senare

Av Annika - 2 april 2007 21:21

Paket 2 i Nordisk hemlig vän skickades i tisdags till Åse i Norge. Paketet innehöll en blå och grön handduk (eller duk eller vad man vill ha den till) och en liten liten chokladask. Hoppas att Åse gillar paketet.

Ovido - Quiz & Flashcards