Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Annika - 25 januari 2007 22:56

alla som varit inne och tittat här - och tack alla som skrivit kommentarer. Jättekul! Ska svara på de frågor som ställts lite senare, just nu har jag en bebis i knät som ska i säng.Idag har jag och mina 3 barn varit i Vadstena. Storasyster hade studiedag så vi tog en heldag i "stan". Skulle ju tittat efter garn till min hemliga vän, men det glömde jag totalt :-) Handlade istället en jättesöt fleecedräkt till lillasyster, och brorsan hittade 2 riddare till sin riddarborg och nya gympadojor att ha på gympan. Lunchade med mammas jobbarkompisar och hade allmänt mysigt. Skönt med vardagar då vi får ha storasyster hemma och kan dra iväg och bara mysa. Snart ska vi mysa en hel vecka... på lördag bär det av till Sälen! 1 veckas skidåkning väntar.Nu går jag till sängen med lillan - och lägger nog mig själv oxå. Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards