Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Annika - 16 oktober 2008 21:32

Ge mig förslag på vilken kamera som ska inköpas! Alla förslag kollas upp :-)

Av Annika - 16 oktober 2008 21:25

ja - Wahlgren alltså :-)

Jättekul att hon tar sig tid att tacka för mail! Inte varje dag man får ett personligt skrivet mail av en kändis *fniss*.

Hon skrev bla att hon väl får se till att Benjamin spelar in en full-cd så vi får lite fler låtar att lyssna på här hemma - jag kan bara hålla med! Grabben är ju så cool så vi lyssnar gärna på honom så länge barnen vill.

Av Annika - 16 oktober 2008 21:14

maken lånade den - och den gick sönder! Så nu är jag utan kamera iallafall. Expert rek. oss att köpa en ny. Denna är ju ändå 3 år.... eller nåt sånt och då var det dyrare att laga den. SUCK!!! Det har nog kommit in ett sandkorn så linsen vill inte åka varken ut eller in :-(

Vi kunde iallafall ladda över lite bilder som låg i kameran. Så här kommer lite av vad som sitter/suttit på stickorna nu.


Först ett par raggsockor. Har stickat likadana till bägge mina tjejer.

En rosa sjal i ett jättemjukt och mysigt garn har det blivit, stora tjejen har lagt beslag på den.

Ett par muddar som jag skickade till en pay-it-forward vän.

Ett par tofflor som ska in i tvättmaskinen och tovas.

En halsduk i lin.

Stora flickan har fått en ny mössa, stickad i Eskimå.

Lilla flickan har fått ett par till nya sockar.

och så till sist ett av mina hemlis4-paket som jag fått!

Ovido - Quiz & Flashcards