Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Annika - 28 mars 2008 12:01

Strax kommer min lille systerson hit. Hans mamma och pappa åkte till förlossningen i morse så snart blir jag moster igen!!!! Åh, så spännande det är. Jag som har träningstid kl 14.30 kan nog inte åka iväg och träna då. Tänk om de ringer precis då?! *skratt*. Nervös är jag inte ett skvatt bara så otroligt nyfiken :-) Jag älskar nyfödda bebisar!!!!

Snuffsade visserligen på en i onsdags. Lille Hugo fick stå ut med tant A´s snuffsande, och igår snuffsade jag lite på Nathalie. Men hon är ju 8 månader så hon har passerat det där gosigaste. Jag älskar första månaden när de är så där riktigt riktigt små.

Men nej, här ska vi inte ha fler. Tre känns alldeles lagom därför är det desto roligare att få syskonbarn som man kan låna.

Ovido - Quiz & Flashcards