Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Annika - 1 oktober 2007 21:35

Idag har jag fått paket från min hemliga vän! Inte en susning om vem du är - väldigt anonym *ler*

Jag har iallafall fått 2 nystan shetlandsull från Yll o Tyll i murriga höstfärger, ett par tunna trästickor (bambu?), en mumsegod chokladkaka (min favvosort när det gäller mörk choklad!) och en jättefin halsduk som jag absolut inte kan förstå hur den är gjord!!!!! Det är helt klart en ny favorit. Jättefin färg som kommer att passa toppen till min jacka nu i höst.

Vad jag ska göra med garnet har jag inte bestämt mig för än, det blir att suga på det lite. Förslag mottages tacksamt.

Bild av detta fina paket kommer - men inte ikväll. Tack än en gång för det mysiga paketet!!!


Passar på att tacka Pirre med familj för det fina paketet vi fick av er igår! Vi har ätit äkta karelska piroger med äggsmör ikväll! Jättegott!!!! Alla barnen gillade det. Ja - kexen och chokladen oxå *ler*

Hoppas att ni hade kul på busfabriken. Kram!!!

Ovido - Quiz & Flashcards