Alla inlägg den 1 november 2007

Av Annika - 1 november 2007 18:35

Fick mitt andra hemlis-paket idag, på födelsedagen. Passande, kanske nån som hade koll på det :-) Du är ju såååå väldigt hemlig när jag inte får några ledtrådar alls.... :-( men men - paketen är fina! Tack tack tack!

Bild och allt innehåll deklarerat kommer senare, nu ska jag fira. Kan iallafall säga att det var jättefint garn och pärlor som ska bli en sjal! Med beskrivning som jag nog får läsa många gånger innan jag riktigt vågar mig på, men det ska bli kul! (Min engelska sträcker sig väl ungefär till "my name is Annika", men jag får väl be om hjälp annars.)


Mitt eget paket att skickas har legat inslaget i hallen i över 1 vecka.... men håll ut - det kommer!

Av Annika - 1 november 2007 13:56

Ok, bara så att ni vet det....

Idag fyller jag år :-)))

Blev firad av familjen imorse med frukost på sängen och paket. Tekopp, träningskort, parfym (nu luktar jag desperat hemmafru *ler*) och sockerkringlor som sonen bestämt att jag skulle ha.

Sen har jag fått en jättegod lunch! TACK ANKI!!!!!!! Så roligt att få prata med dig i lugn och ro! Känns inte som om det är så länge sedan...

Ikväll blir det god middag (som jag nog får laga själv...).


Måste oxå säga tack till alla kommentarer som plötsligt har kommit. Så kul att få. 


Ovido - Quiz & Flashcards