Alla inlägg den 21 november 2007

Av Annika - 21 november 2007 19:53

Efter att ha varit förkyld i flera veckor kom jag idag äntligen iväg för att träna igen. Åh, det var kul! Tänk att när man kör 2-3 gånger i veckan så glömmer man (hm - jag!) att det är kul. Och nu när jag inte kört på 1 månad så var det jättekul! Nästa vecka har jag två pass bokade och sen drar det igång med 3 ggr/veckan har jag tänkt. Bara det nu håller :-) Sen måste jag ju få tider oxå. Ska boka in massor från början för nu går det så bra för Anki att det börjar bli svårt att få tider.

Vad jag tränar? Powerplate :-) Kanske inte låter/ser jobbigt ut men den minuter du är på plattan kan vara svettigt värre. www.powerplate.se kan du se mer. Jag kör på nyöppnade (nu i höst) powerplate center här i stan. Lite stavgång till detta oxå så är man snart i form (gapskratt) 

Ovido - Quiz & Flashcards