Alla inlägg den 5 november 2008

Av Annika - 5 november 2008 11:25

Just nu NJUTER jag.... Är ledig och bara passar på att göra vad jag vill! Har plockat fram en del av min kort-grejer, och har gjort 3 kort. Det var jättelängesedan jag satte mig och gjorde några kort. Denna gång blev det papperspyssel utan stämplar.

Var ju i lite behov av kort oxå.... för idag fyller ju Susanne år!!!! Grattis vännen!!! Hoppas att vi kan planera in att ses snart.

Och imorgon fyller ju Therese och hennes sambo år, grattis till er oxå!!! Hoppas att killarna fixar en god frukost till er :-)

Och sist men inte minst så håller jag ju på att packa tredje paketet till pocket och prassel-vännen.


Kanske ska passa på att göra lite kort att lägga på hög oxå? hm... Eller så ska jag göra något annat kreativt.... Fast först ska jag bevaka en tradera-auktion som går ut strax. Fast jag har inte bestämt mig hur högt jag kan tänka mig att gå... får fundera på det ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards