Alla inlägg den 24 november 2008

Av Annika - 24 november 2008 22:08

Har ju redan länkat till Benjamins mammas blogg (Pernilla Wahlgren) och hennes bild av mina barn. Men här kommer vårt foto oxå!

Av Annika - 24 november 2008 22:04

Ett kollektivt inlägg med bilder på mina trevliga paket oxå!!!

Idag har ju min pocket&prassel-vän avslöjat sig oxå, eldstickan! Hade inte listat ut vem som var min vän. Tack tack tack!!!

Här är även bild från senaste hemlisomgången, tack även för det!

Av Annika - 24 november 2008 22:03

En bild av de tovade grytlapparna som jag skickade i pay-it-forward uppmaningen. Dessa har jag gjort massor, de är perfekta presenter :-) Stickade i Oden

Av Annika - 24 november 2008 21:59

Hade lite bilder i telefonen på mer saker som är färdig-stickade på senare tid.

Tofflor till mig själv - de grå jag har på mig är visserligen stickade för ganska länge sedan (stickade i Lilla lovikka och toppensköna!), de mörklila är dock nystickade och ska bara in i tvättmaskinen och tovas.

Rosa tovade ballerinatofflor har yngsta dottern fått, det finns två men en var på villovägar i huset vid fototillfället.

Äldsta dottern har fått ett par tunna stickade sockor i rosa garn, miniraggi har jag för mig att det heter.  

Av Annika - 24 november 2008 21:57

Nu är mitt andra par sockor till mig själv klara. Dessa är stickade i online-garn. Jättesköna!! Det kommer bli fler i detta garn! Mellan mina fötter syns en socka av variant mindre... den ska bli en julklapp till en liten flicka *ler*. Såklart ska jag sticka en likadan till så det blir en till varje fot.

Ovido - Quiz & Flashcards