Alla inlägg den 2 september 2008

Av Annika - 2 september 2008 19:50

Jag har fått paket! (Nån som är överraskad? En del börjar tycka att jag får lite mycket paket.... *ler* och ändå är det inte födelsedag förrens om 2 månader).

Tack så jättemycket min hemliskompis, som jag ju redan listat ut vem det är :-) http://enbokomdagen.blogspot.com/ var min hemlis denna gång.

Som i alla paketen har jag fått så fina saker. Denna gång 2 fina nystan strumpgarn från Hjertegarn i härliga fina gröna färger. Tror att det ska bli en halsduk istället för strumpor. Sen en kul bok, Helt övergiven av Penny Vincenzi. Misstänker starkt att den är lika bra som de andra. Är det någon som kan det här med böcker så är det min hemlisvän. Dessutom en massa tuggummipaket och 4 kolor :-) TACK! Perfekt!

Jag ska lägga ut bild på både detta paket och det förra men just nu har jag tydligen städat bort kameran. Kan bara inte hitta den. Jag som har fotograferat alla mina pågående stickningar oxå, men men - det kommer.


Har inhandlat allt till första paketet på pocket och prassel nu, så det hoppas jag kunna skicka iväg imorgon. Spännande det oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards