Alla inlägg den 9 september 2008

Av Annika - 9 september 2008 21:18

Har fått paket - igen :-) Denna gång det första pocket och prassel paketet. Tack kära hemliga bokvän! Fick en bra bok, Stella & Sebastian av Jenny Leeb. Helt rätt bok till mig men tyvärr har jag precis läst den. Det gör inte så mycket, jag gör som någon annan skrev på sin blogg - jag går till bokhandeln och byter den :-)) Sen fick jag prassel oxå - en jättefin stämpel i form av ett hjärta och två påsar med gott te! Har ju inte hunnit smaka än men det luktar jättegott!!! Ska testa det ena ikväll. Tack! Ska ta kort och lägga ut NÄR (om) jag hittar kameran... den är fortfarande väck.


Så har jag fått levererat en massa kläder idag oxå!!! Massor med Gneis och en del Lingon & Blåbär så här har spenderats pengar. Men kul är det att prova.

Ovido - Quiz & Flashcards