Alla inlägg den 9 december 2007

Av Annika - 9 december 2007 21:44

Ska alldeles strax gå och kojsa. Ta fram boken som ligger brevid sängen och läsa lite.... mmm... Är trött! Har klarat av 7-åriga dotterns barnkalas igår och direkt efteråt kom kompisar på middag. Deras dotter kunde inte komma på kalaset så därför kom de senare och stannade längre. Trevlig, men dagen gick verkligen i ett. Dottern blev iallafall nöjd med tårtan. Denna gång en barbietårta :-) Bild kommer när jag orkar ladda ner bilderna. Det var så kul att se kompisarnas miner när jag kom med tårtan. Ni kan ju tänka er hur den såg ut om jag säger att överdelen var en barbie och själva tårtan var barbies kjol.


Idag har vi varit i Skänninge på lite "julmarknad". Köpt lotter, och vann! Jag vann 2 ostbrickor (på 3 lotter på det lotteriet) och barnen vann choklad, pussel och en leksaksbil (tyvärr ingen riktig...). Så kom tomten med godispåsar till barnen oxå.

Nu ikväll har jag stickat färdigt mössan som en på mitt jobb ska få imorgon. Den är stickad i Eskimo som jag tycker är så härligt garn. Mjukt och mysigt. Bild kommer även på den.


Nehej, dags att borsta tänderna och krypa ner i sängen. Ska komma ihåg hostmedicinen oxå innan jag lägger mig. Denna hosta gör mig galen. Har ont i hela kroppen :-(

Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards