Alla inlägg den 13 december 2007

Av Annika - 13 december 2007 11:09

Jag erkänner! Bilderna är inte här än. Min hosta gör att jag är halvdöd när jag kommer hem... orkar inte sätta mig vid datorn på kvällen :-( Men de kommer...

Nåt som är kul när jag inte har orkat starta datorn är att jag har plockat fram 1000 olika stickor och garn - eller nåja 5-6 stycken är det nog iallafall. Jag har på börjat flera olika projekt för att testa lite. Och känner att jag som vanligt med vintermörkret blir sugen på att sticka - det är ju kul!!! *ler*. Vintern är verkligen min stickperiod, visserligen har jag väl stickat hela året men inte lika intensivt som jag gör på vintern. Nu vill jag bara hem och fortsätta *ler*. Men jag ska försöka hinna lägga in lite bilder oxå.

Fast ikväll blir det luciakröning i stora kyrkan. Äldsta dottern ska sjunga med sin barnkör så det ska bli fint. Mycket spännande för henne att få vara med på detta. Det är stort!

I morse var vi 06:50 på dagis och lyssnade/tittade på sonen. De hade gjort sååå mysigt och sååå god frukost fick vi.


Trevlig lucia!

Ovido - Quiz & Flashcards