Alla inlägg den 31 december 2007

Av Annika - 31 december 2007 14:08

Jag vet inte vad jag ska skylla på varför jag inte uppdaterat... Helgerna, hostan, ledigheten, garderobsbygget, stickorna - ja som ni ser finns det massor *ler*.

Bilder har jag ju oxå lovat men eftersom vi har fått en digital fotoram och ännu inte har köpt tillräckligt med minne till den, har kamerans minne hamnat i den och vi växlar minne i kameran med våra mindre hela tiden. Alltså blev inte de bilder jag tänkt mig uppladdade denna gång. Några får ni dock här.

Det ena är mössan som jag stickade till en av mina medarbetare som tack för de jättefina stövlarna jag fick av henne. Inte i närheten av tillräckligt tack men ändå något.

Sen är det foto på världens sötaste - och stoltaste tärna!!! 17,5 månad gammal. Luciafirande på öppna förskolan, J och hennes kompis Emmy var tärnor, resten var tomtar :-)

Sen är det ett litet julkort från oss alla till er alla - en riktigt god fortsättning (eftersom julen redan är över...)


Sen måste jag ju bara skryta lite.... Min allra första socka är stickad!!!! och inte till barnen utan till MIG!!! Jag har alltså inte tid att sitta här längre för jag har bråttom att göra en till, jag måste ju ha två :-)


Kram och GOTT NYTT ÅR!

Ovido - Quiz & Flashcards