Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Annika - 16 augusti 2008 11:13

Jag har ju lyckats lista ut vem som är min hemlis i omgång 4 :-) Vink vink!!

Det var ju lite kul för jag hade varit inne på hennes blogg samma dag som jag fick sista ledtrådarna - och då var det inte så svårt för mig :-)


Min hemlis har startat ett annat byte "Pocket & Prassel", och nu är jag anmäld till detta oxå. Har ju fått två bra böcker i mina paket så nu får jag se fram emot fler. Det innebär ju oxå att jag får skriva lite bättre om vad jag läst och tycker om att läsa. Min hemlisvän har ju dock träffat rätt med det lilla som stod under hemlis-svaren. Nu kommer det dock nya frågor som jag ska besvara när jag har fått dem.


Är du nyfiken på detta byte så går det att anmäla sig senast 17/8 kl 19:00 (imorgon alltså). Kolla in länken "Pocket & Prassel 2.0"

Ovido - Quiz & Flashcards