Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Annika - 31 augusti 2008 20:04

Ok, jag ska försöka göra en lista över lästa böcker. Börjar med de senast lästa (samt några som ska läsas) och fyller väl på lite med vad som står i min bokhylla här nere (där jag har de senast lästa böckerna, sen får de flytta upp till bokhyllan där uppe *ler*)


* I dina kläder - J Green 

* Stella & Sebastian - J Leeb

* Nu vill jag sjunga dig milda sånger - L Olsson

* Bitterfittan - M Sveland

* Isprinsessan - C Läckberg

* Otrogen på öppen gata - B Olsson

* En spricka i kristallen - C von Krusenstjerna

* Busters öron - M Ernestam

* Älskad, saknad - J Carol Oates

* Självkänsla nu! - M Törnblom

* Mera självkänsla! - M Törnblom

* Arvtagerskan - A-K Elstad

* En röd liten fågel i juletid - F Flagg

* Jakaranda - T McKinley

* I valet och kvalet - J Green

* 28 timmar på ett dygn - A Pearson

* Den ryske vännen - K Ingemarsson


Det är de böcker jag har framför mig just nu... plus en massa hobbyböcker. Tycker om att sitta och bläddra i hobbyböcker, mest stickböcker för tillfället. Men det finns även böcker om att göra kort, stämpla mm :-)


Har kommit på en bok som jag vill läsa och det är "Gårdarna runt sjön" av Birgit Sparre. Det efter att vi har varit i en av gårdarna (Torpa stenhus, heter dock något annat i boken) i sommar på rundvandring. Alltid roligare att läsa när man kan se miljön framför sig.

Ovido - Quiz & Flashcards