Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Annika - 17 februari 2008 10:29

för igår vill vi säga till familjen J! Det var så kul att träffas och jag råkade visst sova för länge i morse. Barnen hade bestämt att de skulle komma till er kl 8 i morse igen för att fortsätta leka :-)

Vi tackar med en bild av Emil i Lönneberga och Lotta på bråkmakaregatan :-)

Av Annika - 17 februari 2008 10:24

När M fyllde 7 år i november så åt vi dessa tårtor. Det första är hennes barnkalastårta i form av en barbie. Gjord efter ME´s braiga anvisningar. Kan tala om att de 7-åriga tjejerna på kalaset gjorde STORA ögon när hon kom in. Den var jättekul att göra och jag kommer göra fler. Tyvärr hade jag lånat ut mitt lilla tyllmunstycke så garneringen gick väl sådär.


Sen är det tårtorna vi hade för släkten. De fick mormor baka och är hennes klassiska kinuskikolatårta. Sen hjälptes vi åt att garnera dem. Jättegoda!!!

Av Annika - 17 februari 2008 10:17

Nu har jag laddat ner bilder som jag länge tänkt att jag skulle göra. Har haft bilder på så många olika minneskort men igår satt jag och la över bilderna i datorn.


Jag har ju tex inte visat mitt jättefina paket nr 3 i Hemlis2 som jag fick av Olga. (det är 3 stjärnor av varje)

Ovido - Quiz & Flashcards