Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Annika - 20 februari 2008 08:47

Igår postades mitt första paket denna omgång. Kan säga att det är på väg norrut - ganska långt :-) Mer tänker jag faktiskt inte avslöja.

Har börjat förbereda nästa paket redan.

Hoppas att innehållet i detta kan passa mottagaren. Själv väntar jag med spänning på mitt första. Dessutom funderar jag på om jag ska anmäla mig till "garn och te"... www.stickamera.se Ska fundera över dagen.

Åker till svärföräldrarna ikväll eller imorgonbitti. Lillkusinen fyller ju 1 år på lördag.

Så nu när jag åker iväg gäller det för vännen E att knipa. Har ju lovat att ställa upp vid hennes förlossning om inte barnafadern hinner hit, och han kommer inte hem förrens på fredag. Skulle väl vara typiskt om bebis bestämmer sig för att komma just på torsdag då. Då får jag sätta mig i bilen och köra snabbt hem igen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards