Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Annika - 25 februari 2008 21:25

Förra veckan hade vi sportlov här. Det innebar att jag passade på att jobba lite extra. Så jag jobbade heldagar måndag och tisdag vilket gav 16 timmar. Det är samma som jag jobbar per månad :-) Men det är skönt att ha lite timmar att plocka av vid behov. Som t ex nästa vecka då min svägerska och barnens kusiner förhoppningsvis kommer på besök :-))

I helgen har vi firat lillkusinens 1 års dag! Så trevligt och kul. God mat, tårta och trevligt sällskap. Barnen tyckte det var så kul att leka.

I torsdags var jag och M i Ullared och shoppade loss oxå. Den lille storebrorsan - eller den stora lillebrorsan - fyller ju 5 år nästa vecka och vi var tvugna att shoppa lite presenter. Vad passar bättre än en sväng till GeKås när man är i trakterna? Kul nu när M är så stor att hon gillar att gå där en hel dag. Färdiga blev vi iallafall med presenterna till P.

I söndags innan vi for hem var vi och tittade på skidtävling oxå. Otroligt att de kan få ihop så mycket konstsnö i denna värmen (blåsten och regnet) att det gick att genomföra skidtävlingen. Kul att träffa alla kompisar som vi inte ser så ofta!

Ovido - Quiz & Flashcards