Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Annika - 27 februari 2008 19:27

till min hemlis för det jättefina paketet! Jättefint blått eko bomullsgarn, en jättegod (mmm.... har nästan ätit upp den) fairtrade choklad från Sackeus och en jättebra bok.

Boken har jag ju tyvärr redan läst men det tyder ju på att vi har lika smak :-) Dessutom så gladde du min höggravida lillasyster istället. Hon kom hit samtidigt med posten och tog in den åt mig, så hon var nyfiket med när jag öppnade. Hon jobbar sin sista dag imorgon, sen går hon hem och väntar på bebisen. Hon har inte läst boken så jag gav den till henne vilket hon blev jätteglad för. Nu har hon lite förströelse sista veckorna. Så vi var två som fick glädje av detta paket. Dessutom tyckte hon garnet skulle göra sig utmärkt till bebiskläder ;-) Fast jag har redan varit och provstickat lite med det. Funderar på en mobilväska, men det kan ju bli något mer :-)

Så ett stort tack! Jag är så nyfiken på vem du är.

Ovido - Quiz & Flashcards